Estada més que agradable, tranquil·la, vista magnífica, gestors molt servicials i seriosos, només petit problema l'aparcament no és molt còmode d'accedir, per la resta completament satisfets, tornarem amb molt de gust
Accessibilitat de l'aparcament, i una petita manca de plats